2016. május 1., vasárnap

J. A. Huss: Mr. Perfect Nemzetközi nyereményjáték

Mr. Perfect (Mister, # 1)J. A. Huss: Mr. Perfect
Sorozat: Mister #1

Fülszöveg:
Egy tökéletes férfit akartam, aki nem tesz engem őrültté. Csak azt tudom mit szeretnék.
Egy erős milliárdos öltönyben nem az első választásom volt.
McAllister Stonewall nem volt a radaromon, azt sem tudtam hogy létezik.
De most.
Az áradó forróság csupasz melléből ahogy lehajol hozzám az íróasztal fölött, már csak egy dologra tudok gondolni.
Ő az én legnagyobb tiltott vágyam mely elszabadulni látszik.
Ő az új titkos megszállottságom tárgya.
Ő Mr. Tökéletes.
Amíg rá nem jöttem...., Nincs olyan hogy tökéletes.




Az írónő a könyv kiadását ünnepli melyben egy pokoli furcsa lány keresi a tökéletes férfit.
Indulásként 6 dedikált könyvet nyerhetünk.
Mindössze annyit kell tenni, hogy a kedvenc, neked legjobban tetsző borítóra kell szavazni az írónő oldalán, illetve nevet és e-mail címet kell megadni :)

----> NYEREMÉNYJÁTÉK <----

Illetve Mr. Perfect-ből is kaphatunk egy kis ízelítőt, mivel az írónő oldalán egy kis részletet is feltüntetett.

Facebook oldalán is találunk egy nyereményjátékot:
Itt 50 $ ajándékkártyát, illetve Mr. Perfect dedikált ajándékcsomagot lehet nyerni :)

----> NYEREMÉNYJÁTÉK <---



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése