2016. május 5., csütörtök

Áprilisi zárás

@G: Mint azt tudjátok áprilisban került megszervezésre a Könyvfesztivál, így rengeteg új könyv jelent meg. Sajnos idén sem jutottam el, de anglee-nak sikerült :)

@anglee:
A Könyvfesztiválra pénz nélkül, szigorúan csak a molytalálkozó miatt mentem, amit idén is @Panna szervezett (ki más?)!
Idén is öröm volt mindenkivel újra, vagy épp először találkozni, mindig izgalmas meglátni, kik rejtőznek a felhasználónevek mögött, igazi élmény! Főleg, hogy kiülünk mindig a dob tetejére, aztán hirtelen olyan piknik, és terülj asztalka kerekedik, hogy valami hihetetlen! Imádom! Az egész csapat szuper jó!
....éééééshamár Budapesten jártam, leszerveztem néhány korábbi könyv átadását-átvételét is, szóval az áprilisom igazi kincses-hónapnak bizonyult. (De @genevieve-hez képest durván le vagyok maradva így is!!)

Összesen kilenc könyvet sikerült ebben a hónapban összeszednem, ezek közül HAT darab King könyve!
Elsőnek jött a Rémálmok bazára, 3390 Ft-ért, azután rögtön hozhattam az új 11.22.63. kiadását, szintén 15% kedvezménnyel 5090 Ft-ért, azután sorra kaptam az előjegyzés értesítőket, így a Bookline-ról 3200 Ft-ért enyém lett a Halálos árnyék legszebb kiadása, majd Antikváriumról szintén a fehér, kemény borítós változatban A fekete ház 2210 Ft-ért, és a Johnny Depp-es borítós Titkos ablak, titkos kert, pedig 1340 Ft-ért, hála @Andilány 500 Ft-os kuponjának! (Ezúton is még egyszer köszönöm!)

Aztán, hálám üldözni fogja Milánt, aki a facebook-os Stephen King csoportból ajánlotta fel, hogy teljesen ingyen nekem adja ajándékba az egyik fölös Borzalmak városa kiadását, ami - dobpergéééééés - szintén fehér, is és kemény borítós is! Szóval itt is még egyszer nagyon köszönöm!! Imádat!!!

Nos akkor még, van egy Rukkoláról beszerzett, 2010-es kiadású Drakulám, amire a maradék 42 pontom áldoztam. Most egy időre kivonom magam a könyvcserélde forgatagából.
Továbbá, végre sikerült hozzájutnom egy Magvetős Bárányok hallgatnak példányhoz, amit nagyon nehéz beszerezni, és ha sikerül akkor is iszonyatos árakon, úgyhogy nagyon szerencsés vagyok, mert egyszer csak jött a Molyos "Új eladó könyv" e-mail, amiben ez a könyv szerepelt 2000 Ft-ért. Naná, hogy azonnal lecsaptam rá! ;)
Végül, de nem utolsó sorban, kaptam @Pannától egy megkésett (de annál nagyobb szeretettel ajándékozott), szülinapi csomagocskát, amiben édességek mellett volt egy igazi King-rajongó kismamának való babaholmi, illetve a Magányos utazó című könyv, ami régóta kívánságlistás már. 

Olvasásra igazából csak a legutóbbi könyv vár, a többi csak esztétikai vásárlás volt, a régebbi kiadások lecserélésére, a Rémálmok bazárát meg ugye azonnal kivégeztem.

Gyönyörűségek. :)
... ráadásnak pedig a babaruha! Hát nem édes? Költői kérdés! :)


Olvasásban sajnos csak árnyéka vagyok önmagamnak, összesen kettő könyvvel





@genevieve:
Ebben a hónapban 26 könyvvel lettem gazdagabb :) úgyhogy most a Könyvhétig nem szeretnék könyvet vásárolni (az hogy sikerül-e még nem tudom XD
Vettem:
Tiffany Reisz: A szent
Neal Shusterman: Everlost
Becca Fitzpatrick: Finale- A végjáték
Sara Raash: Hó mint hamu
J. R. Ward: Sóvárgás
J. R. Ward: Irigység
J. R. Ward: Bűvölet
Stephen King: Rémálmok bazára
Naomi Novik: Rengeteg
Mary E. Pearson: Az árulás szíve
Lakatos Levente: A tiltás gyönyöre
Cecelia Ahern: A vétkes
James Frey: Sky key
Amy Tintera: Reboot- Lázadók hajnala
Abbi Glines: A sorsom
Anna Banks: Neptun
Jamie McGuire: Viharos szerelem
Kass Morgan: 100- Kiválasztott
Estelle Laure: Tomboló fény
Kendall Kulper: A tenger boszorkánya
Samantha Young: Into the Deep- Mélyvíz
Amy Kaufman-Megan Spooner: These broken stars- Lehullott csillagok
Rachel Hawkins: Spell bound- Megbűvölve
Leigh Bardugo: Siege and storm- Ostrom és vihar
Kaptam:
Erika Johansen: Tear királynője @Lisie87-től :)
Cseréltem:
Laurelyn Page: Forever With You- Rád találtam @Hópárduc :)

Olvastam:
Ebben a hónapban 10 könyvet sikerült elolvasnom :) Lassan hozom a régi formámat :)

Blake Crouch: A pokol kapujábanBlake Crouch: Az utolsó városJessica Park: Flat-Out Love – Szeretni bolondulásigRebecca Donovan: What If – Mi lenne, ha…Kim Karr: KötődésJessica Park: Flat-Out Matt – Titkolni bolondulásigJosh Malerman: Madarak a dobozbanCarina Bartsch: Türkizzöld télMary E. Pearson: Az árulás szíveNaomi Novik: Rengeteg

Áprilisban 5 értékelést sikerült megírnom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése