2016. április 7., csütörtök

Márciusi zárás

@anglee:
Mivel nagy spórolásban vagyok, ezért minimálisra vannak korlátozva a könyvbeszerzéseim. Kivéve persze, ha Stephen King, vagy Joe Hill könyvekről van szó!

Márciusban két könyv került hozzám, az egyik Stephen King Christine című regénye, gyönyörű szép fehér kemény borítós kiadásban. Az Alexandra 40%-os akciójának keretein belül hiperjó áron, 1800 Ft-ért jutottam hozzá.
A másik könyv pedig John Connolly A fekete angyal című regénye, ami Rukkolán jött velem szemben, és potom 14 pontért sikerült happolnom. Ráadásul az a felirat van a borítóján, hogy "Írország válasza STEPHEN KING-re" Ez pedig nálam felhívás keringőre, szóval ha elolvastam, kőkeményen Kinghez fogom hasonlítani. BIZONYÁM!!!!!





Olvasás terén is van mit behoznom, ugyanis az év eleji lelkesedésem alábbhagyott, így a hónapra összesen három könyvet sikerült elolvasnom. Mentségemre legyen, hogy a három könyv összesen több, mint 2000 oldal!!! 
  1. Karen Rose Érints meg
  2. Karen Rose Számolj tízig
  3. Stephen King Tóparti kísétetek
 


@genevieve
Márciusban összesen 9 könyvet szereztem. 4-et vettem, 3-at cseréltem, 1-et kaptam, 1-et pedig nyertem a Maxim kiadó jóvoltából. Ebben a hónapban spórolósra vettem a figurát, várok az áprilisi dömpingre :)
Vettem:
Jessica Shirvington: Embrace- Elhívás csak mert angyalos
M. J. Arlidge: Üsd, vágd mert imádtam az első részét
Max Brooks: Word War Z- Zombiháború nem tudom, mostanában nagyon rá vagyok kattanva az ilyen cuccokra
Max Brooks: Zombi túlélő kézikönyv mert erre szükség van :)
Cseréltem:
Meredith Wild: Hardwired
Ransom Riggs: Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei
Ben H. Winters: Gyilkosság világvége előtt
Kaptam: 
Monica Murphy: Három megszegett ígéret perpetuától Molyok akik nem bírnak magukkal :)
Nyertem:
Madeleine Roux: Asylum

A hónapban összesen 7 könyvet sikerült elolvasnom. Nagyon örülök ennek a számnak mivel az elmúlt időszakban kisebb olvasási válságban voltam.

Jennifer L. Armentrout: Oblivion – FeledésCecelia Ahern: Ahol a szivárvány véget érLisa De Jong: When It Rains – Amikor esik…Cecelia Ahern: Bárcsak láthatnálAva Dellaira: Kedves halottak!J. R. Ward: KapzsiságBlake Crouch: Wayward Pines


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése