2016. július 18., hétfő

Júniusi zárás

Picit megcsúsztunk a zárással, de jobb később, mint soha, nemigaz??? :)

@geveieve
Ez a hónap nagyon szegényre sikeredett, csupán 6 könyvet sikerült elolvasnom. Sajnos az előző hónapokhoz képest ez semmi :( Na majd most :D
Jade Sinner: Cherry PopperCalia Read: ElborulvaCole Gibsen: Seared on my soulBethany-Kris: Thin LiesAnnika Martin: Dark Mafia PrinceB. A. Paris: Zárt ajtók mögött

Beszerzések:
Ebben a hónapban 9 könyvet sikerült beszereznem, abból 5 ARC példány 2-t kaptam 2-t vettem :) szóval nem költekeztem, nagyon ügyes vagyok :)
Cynthia Hand: Say Goodbye – Amikor búcsúzunkCole Gibsen: Seared on my soulCalia Read: ElborulvaKim Holden: Bright SideJade Sinner: Cherry PopperM. J. Fields: ImPerfectly Matched!Bethany-Kris: Thin LinesHettie Ivers: Girl from JussaraAlessandra Torre: Moonshot

@anglee
Azt hiszem, sikeresen lefokoztam magam a havi egy könyvet olvasók táborához. Egyszerűen nincs időm többet olvasni. Fura azért, hogy itthon vagyok. Azt hittem majd falni fogom a könyveket, és egyszerűen nem megy. Hiába nem dolgozok, annyi a teendő itthon, két perc nyugtom nincs. Ha meg van, annyira lustulok, hogy még a könyvet is nagy erőfeszítés felemelni. 
A júniusra eső egyetlen egy könyvem pedig nem más volt, mint A falka c. Nick Cutter-től. Baromira megérte elolvasni, mindenképp szerezzétek meg ti is!!

Beszerzések:
Sikerült egy szebb A Talizmánhoz jutnom az antikvarium.hu oldalról egy korábbi akciójukból visszamarad kuponnal, így potom 410 Ft-ot fizettem érte, illetve a Lírás 50%-os Telekom kuponnal féláron 1490 Ft-ért megrendeltem Chris Carter, Robert Hunter sorozatának második részét, a Kivégzést. Nem volt egy nagy durranás az első sem, de azért annyira épp érdekel, hogy ennyiért elolvassam. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése