2016. június 6., hétfő

Májusi zárás

@genevieve
Ebben a hónapban nekiálltam angolul olvasni, és be is szereztem egy szép kis gyűjteményt :)
Összesen 34 könyvet szereztem be, ebből 31 könyvet angolul.
Illetve szerencsém volt 2 ARC példányt is kaptam:
Bethany-Kris & Erin Ashley Tanner: Gun Moll
illetve
Bethany-Kris & London Miller: Where the Sun Hides
Illetve 1 turnén, és 2 Book Blitz volt a blogon az IndieSage Pr. megbízásából.

Amy Harmon: The Bird and the SwordB. N. Toler: Desperately Seeking EpicB. N. Toler: Where One GoesB. N. Toler: Wrecking BallBethany-Kris: Thin LiesBethany-Kris – Erin Ashley Tanner: Gun MollBethany-Kris – London Miller: Where The Sun HidesBethany-Kris: Deathless & DividedBethany-Kris: Reckless & RuinedBethany-Kris: Scarless & SacredBethany-Kris: Breathless & BloodstainedCassia Leo: Anti-RomanceJ. Sterling: Dear Heart, I Hate YouColleen Hoover: Maybe NotColleen Hoover: Maybe SomedayColleen Hoover: November 9Colleen Hoover – Tarryn Fisher: Never NeverColleen Hoover – Tarryn Fisher: Never Never 2.Colleen Hoover – Tarryn Fisher: Never Never 3.Karina Halle: SmutKim Holden: Bright Side (angol)Kim Holden: Gus (angol)Kim Karr: Set the PaceKim Karr: Turn it upLisa De Jong: After the RainKresley Cole: Dead of WinterKresley Cole: Endless KnightM. Leighton: The Empty JarMelissa Landers: StarflightRachel Van Dyken: The Matchmaker's PlaybookBrittainy C. Cherry: The Air He BreathesRichelle Mead: The Glittering CourtAmy Ewing: Az ÉkkőJennifer L. Armentrout: Be with me – Légy mellettemSarah MacLean: Tizenegy botrány egy herceg meghódításához

Illetve ebben a hónapban sajnos csak 8 könyvet sikerült elolvasnom.

Madeleine Roux: AsylumB. N. Toler: LélekvesztőkBethany-Kris – Erin Ashley Tanner: Gun MollAmy Tintera: Reboot – Lázadók hajnalaAmie Kaufman – Meagan Spooner: These Broken Stars – Lehullott csillagokLois Lowry: Az emlékek őreHettie Ivers: Slip of FateHettie Ivers: Fear the Heart


@anglee
Azt, hogy mennyit olvastam, inkább nem is mondom. Most Bia tartja a frontot a blogon, nekem valahogy elment az olvasási kedvem, a Pillangóbőrrel nagyon küzdök még, de csakazértsem hagyom félbe. Egyszer lesz belőle bejegyzés, ígérem. Tényleg. Szeretni fogjátok. (Remélem.)
Könyvbeszerzésben is takarékra tettem magam, természetesen két King jött májusban hozzám, ami fehér és kemény borítós, a Blaze, és A fekete ház, mindnkettő antikvárium.hu-ról, előjegyzésre. Szépségesek. :)
Plusz ritka pillanatok egyike, hogy molyos ajándékozáson vettem részt, és kaptam egy könyvet ami pedig nem más, mint A falka című, Nick Cutter tollából. Ígéretesnek hangzik, ha legyűrtem a Pillangóbőrt, megvígasztalom a lelkivilágom, egy igazi rettegős könyvvel. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése