2016. június 20., hétfő

Calia Read: Elborulva

Calia Read: Elborulva
Sorozat: Fairfax 2.
Kiadja: WOW
Fordította: Dudás Éva
Oldalszám: 360

Fülszöveg:

Azt mondják, Victoriának hívnak.
Azt mondják, huszonhét éves vagyok.
Azt mondják, hat hónapja vagyok a Fairfaxben.
Azt mondják, a férjem meghalt, és nincs gyerekem.
De hát Wes szinte minden éjjel meglátogat, és Evelynt egész nap a karomban tartom.

Azt mondják...azt mondják...azt mondják...
Én meg azt mondom, itt az ideje, hogy kibogozzam a múltamat és kiderítsem az igazságot.

A nagy sikert aratott Szétcsúszva című regény szerzője, Calie Read ismét a Fairfax egyik lakójának történetét meséli el, a tőle megszokott, rejtélyekkel és feszültséggel teli módon. És a végén itt sem marad el a hihetetlen, mindenre magyarázatot adó fordulat.



Véleményem:

Fantasztikus, hátborzongató, izgalmas, ez mind egyszerre.
A cselekményszálak és maga a történet hihetetlen jól fel van építve. A szereplők mind ott vannak ahol kell lenniük. Calia kegyetlenül keverte a lapokat. Néha még én magam sem tudtam hogy mi a valóság.
Nem véletlenül ezt az idézetet választottam a képhez. Mivel szerintem nagyon is fedi a valóságot. Ha jobban belegondolunk már maga a viselkedésünk is, vagy ahogy másokhoz viszonyulunk.
 Illetve a rengeteg ítélkezés. Hányszor mentél el az utcán egy ember mellett úgy hogy azt mondtad rá "Úristen. Ez őrült." vagy "Ez tiszta bolond".

Victoria életében hatalmas törés áll be. Nem emlékszik semmire, nem ért semmit.
Mindenki azt mondja neki hogy a férje meghalt, pedig minden este meglátogatja.
Hatalmas szemfényvesztés. De ki képes ilyesmire, és miért akarják elhitetni vele hogy megőrült?
Mi a helyzet a kisbabájával? Mekkora törés kell az ember életében ahhoz hogy nem látja a valóságot, vagy az agya csupán nem tudja feldolgozni azt.
Lépésről-lépésre haladunk, azonban mihelyst kapunk egy kis információt a kérdések mintha megduplázódnának.
Honnan veszed észre hogy egy ember hirtelen megváltozik, vagy miért nem veszed észre?
Mert te magad is el akarod hinni amit látsz.

Néhány dolgot még magamban is ki kell bogoznom, szóval ha végeztem vele hozom mire jutottam. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése